Вакансии в нашем агентстве недвижимости

Что я получу, став частью ShBarcelona?

В условиях высокой конкуренции ShBarcelona удалось сделать себе имя и стать одним из лучших агентств по недвижимости в Барселоне. Подобный успех был достигнут, в первую очередь, благодаря высокому профессионализму и вовлеченности всех членов нашей команды. Всех те, кто решил инвестировать свои навыки и опыт в компанию, объединяют такие ценности как ориентация на клиента, стремление к прозрачности и командный дух. Профессиональное и личностное развитие каждого нашего сотрудника лежат в основе ShBarcelona.

Присоединяйтесь с проекту ShBarcelona и станьте частью молодой и динамично развивающейся компании. ShBarcelona предлагает возможности для карьерного роста и успешного профессионального становления как недавним выпускникам, так и специалистам с опытом работы. ShBarcelona набирает новых сотрудников.

Check our offers
Основные численные показатели
56

Сотрудники

6

Национальности

5

Языки, на которых мы говорим

4

Офисы в Баселоне

1

Офисы в Мадриде

Философия
Зачастую люди встречаются для того, чтобы, будучи объединенными схожими целями и действуя сообща, коллективно создать что-то, что им не под силу создать в одиночку. С самого зарождения компании в 2000 году мы сосредоточили наши усилия и действия на предоставление высококачественных персонализированных услуг нашим клиентам.
Международная направленность и современные технологии
Поскольку Барселона является многонациональным городом, освоение международных рынков – неотъемлемая часть развития ShBarcelona. Нашу компанию характеризуют международная ориентация и непрерывное развитие технологических инструментов для содействия взаимодействию с клиентами.
Лидерство
Профессиональная политика ShBarcelona заключается в доверии и наделении наших сотрудников большей ответственностью. Одной из наших задач является объединение сотрудников вокруг общих ценностей и поощрение лидерских качеств.
Карьера в ShBarcelona
Сотрудники ShBarcelona берут на себя обязательства сообща провести каждый проект успешно. Политика ShBarcelona заключается в способствовании внутреннему продвижению и предоставлении каждому сотруднику возможности развивать свои навыки в компании и расти в своей отрасли.
Интеграция
ShBarcelona заботится о каждом новом сотруднике. Мы обеспечиваем внутрифирменную подготовку для быстрой интеграции в компанию и создания наилучших условий для работы.
Check our offers
Internship at ShBarcelona
Jobs at ShBarcelona
Spontaneous Application
Internship in the marketing & communication department

Company

Leading company in the real quality services offering real estate rentals for days, weeks, months, years, purchases and sales, rehabilitation, decoration, maintenance and insurance.

  • Three agencies in the city of Barcelona: C / Bailén 200 and C/Casanova 99 and 100
  • 56 professionals are part of the HS group

Functions to play

1. Social networks ShBarcelona and ShMadrid:

  • Facebook, Linkedin, Google +
  • Creation of content (articles, images, video, etc.),
  • Manage the content of the editorial calendars.

2. SEO actions:

  • Create a SEO content on the web and social networks.
3. Manage the content of newsletters (customers and owners).

4. Operational marketing

Requirements

The position is in the Marketing Communication department, we need a profile with a learning formation in business and communication.

Personal skills

  • Efficiency
  • Creativity
  • Adaptability
  • Spanish, English, French is a plus
  • Pack office and Internet


Location

Office C / Bailén 20008037 Barcelona

Timing

Monday to friday

Remuneration

€ 300 / month

постулировать
Stage Yield Management et Business development

1. Missions:

Yield management, platform B2B sector tourist apartment management:

  • Control of the stock of apartments
  • Inventory's positioning at distributors
  • Development of pricing policy and calendar 2016.

Business development:

  • Collaboration on the offer's development
  • Prospecting new markets
  • Development of the Tourism Department in the B2B and B2C market segment (Objective 2015 + 25%).

Marketing and communication

  • Development of a commercial database on A-2, mailing, voucher & discount
  • Development of apartments' descriptive texts in several languages
  • Study of the use of the site Internet ShBarcelona.com with potential customers.

2. Required profile

You are learning in a business school

You have an interest in the tourism sector and his services and good analytical skills

You speak English and French (Spanish would be a plus)

Qualifications: relational and business sense developed, taste for figures and results, organization, autonomy, creativity.

3. Working time:

Monday to friday from 10 to 19 h (1 h 15 for lunch)

4. Environment and working tools:

Agency of Casanova Street, 100 Barcelona Table with computer and telephone sets.

5. Remuneration:

€ 300 per month.

Responsible for the trainee:Head of the pole of tourist ShBarcelona rental

постулировать
Key account manager

Tasks

  • Deal with costumers and owners, mainly foreigners (UK, USA, France, pays Scandinavian countries)
  • Management and administration of Barcelona's apartment portfolio
  • Participate in the company's trade policy

Job

  • Stable with professional evolution
  • Possibility of internal promotion
  • Continuous training
  • Be part of a young and dynamic team
  • Base salary increase depending on involvement
  • Additional remuneration depending on goals achievement

Requirements

- Vocational training

Advanced vocational education in Communication and Marketing

- Experience

At least 1 year

- Necessary skills

Be able to speak/ High level of English, Spanish and Catalan. 80% of the day is in English

Excellent oral communication and good relationship skills

Proactive, liable, and able to work in a team

Vehicle needed

Web and Office pack knowledge

- Desired skills

Fluent French

Schedule

From 10am to 7pm with 1h15 of break

Wage

15.000 € - 27.000 € gross wage/year

постулировать
Commercial councilor

ShBarcelona is a leader in expansion with a customer-oriented business model.

Our team needs to recruit a Commercial Councilor.

www.shbarcelona.com

Tasks

  • Receive and manage client demand whether in person, by phone or via email.
  • Deal with customers that are mainly foreigners (UK, USA, France, Scandinavian countries)
  • Organize, coordinate and make visits
  • Request and study the documentation provided
  • Sales visits to companies, organizations and institutions

What we offer

  • Stable job with professional evolution
  • Possibility of internal promotion
  • Be part of a young and dynamic team
  • Base salary +additional remuneration depending on goals achievement

Requirements

  • Good level of English and Spanish, 80% of the day is in English speaking. Catalan and French are a plus.
  • Good relations, proactive, responsible and able to work in team
  • You have a 2-wheel or willing to acquire one
  • Great control of the pack office and of the web context.
постулировать
Spontaneous Application
ok

CV
ok

Cover letter
Поля, отмеченные звездочкой, *  обязательны для заполнения. 
постулировать
ok

CV
ok

Cover letter
Поля, отмеченные звездочкой, *  обязательны для заполнения. 
Мы используем собственные и сторонние файлы cookie в целях улучшения предоставляемых услуг, обеспечения возможности делиться и взаимодействовать с социальными медиа, хранения статистических данных и показа рекламы в соответствии с предпочтениями пользователя и на основе анализа его поведения на сайте. Продолжение навигации и просмотра нашего сайта автоматически означает ваше согласие на использование файлов cookie. Вы можете изменить настройки или получить более подробную информацию в разделе «Политика использования файлов cookie».
×