ShBarcelona Предложения о работе в Барселоне

Вакансии в нашем агентстве недвижимости

Что я получу, став частью ShBarcelona?

В условиях высокой конкуренции ShBarcelona удалось сделать себе имя и стать одним из лучших агентств по недвижимости в Барселоне. Подобный успех был достигнут, в первую очередь, благодаря высокому профессионализму и вовлеченности всех членов нашей команды. Всех те, кто решил инвестировать свои навыки и опыт в компанию, объединяют такие ценности как ориентация на клиента, стремление к прозрачности и командный дух. Профессиональное и личностное развитие каждого нашего сотрудника лежат в основе ShBarcelona.

Присоединяйтесь с проекту ShBarcelona и станьте частью молодой и динамично развивающейся компании. ShBarcelona предлагает возможности для карьерного роста и успешного профессионального становления как недавним выпускникам, так и специалистам с опытом работы. ShBarcelona набирает новых сотрудников.

Check our offers
Основные численные показатели
73

Сотрудники

9

Национальности

6

Языки, на которых мы говорим

4

Офисы в Баселоне

1

Офисы в Мадриде

Философия
Зачастую люди встречаются для того, чтобы, будучи объединенными схожими целями и действуя сообща, коллективно создать что-то, что им не под силу создать в одиночку. С самого зарождения компании в 2000 году мы сосредоточили наши усилия и действия на предоставление высококачественных персонализированных услуг нашим клиентам.
Международная направленность и современные технологии
Поскольку Барселона является многонациональным городом, освоение международных рынков – неотъемлемая часть развития ShBarcelona. Нашу компанию характеризуют международная ориентация и непрерывное развитие технологических инструментов для содействия взаимодействию с клиентами.
Лидерство
Профессиональная политика ShBarcelona заключается в доверии и наделении наших сотрудников большей ответственностью. Одной из наших задач является объединение сотрудников вокруг общих ценностей и поощрение лидерских качеств.
Карьера в ShBarcelona
Сотрудники ShBarcelona берут на себя обязательства сообща провести каждый проект успешно. Политика ShBarcelona заключается в способствовании внутреннему продвижению и предоставлении каждому сотруднику возможности развивать свои навыки в компании и расти в своей отрасли.
Интеграция
ShBarcelona заботится о каждом новом сотруднике. Мы обеспечиваем внутрифирменную подготовку для быстрой интеграции в компанию и создания наилучших условий для работы.
Check our offers
Internship at ShBarcelona
Jobs at ShBarcelona
Spontaneous Application
Internship in the marketing & communication department

Company:

Leading company in the real quality services offering real estate rentals for days, weeks, months, years, purchases and sales, rehabilitation, decoration, maintenance and insurance.

  • Three agencies in the city of Barcelona: C / Bailén 200 and C/Casanova 99 and 100
  • 56 professionals are part of the HS group

 

Functions to play:

1. Social networks ShBarcelona and ShMadrid:

  • Facebook, Linkedin, Google+.
  • Creation of content (articles, images, video, etc.).
  • Manage the content of the editorial calendars.

2. SEO actions:

  • Create a SEO content on the web and social networks.
3. Manage the content of newsletters (customers and owners).

4. Operational marketing.

 

Requirements:

The position is in the Marketing Communication Department, we need a profile with a learning formation in business and communication.

 

Personal skills:

  • Efficiency
  • Creativity
  • Adaptability
  • Spanish, English, French is a plus
  • Pack office and Internet


Location:

Office C / Bailén 20008037 Barcelona

 

Timing:

Monday to Friday

 

Remuneration:

€ 300 / month

постулировать
INTERNSHIP IN THE MONTHLY RENTAL DEPARTMENT

Company

Leading company in quality real estate services offering rentals for days, weeks, months, years, purchase and sale, rehabilitation, decoration, maintenance and insurance.

  • 4 offices in the city of Barcelona: C/ Bailén 200 and C / Casanova 95, 99 and 100

  • 70 professionals are part of this business project.

Functions to play

  • Customer service: e-mail, telephone and in person

  • Administrative support

  • Carrying out visits to scheduled flats

  • Management of reservations and budgets

  • Development of the client portfolio: contact with companies, multinationals to offer them our services and sign collaboration agreements

Location

Office of C / Casanova, 99

08037 Barcelona

Timing

10 to 19 from Monday to Friday

Remuneration

€ 400 / month

постулировать
Key account manager

Tasks: 

  • Deal with costumers and owners, mainly foreigners (UK, USA, France, pays Scandinavian countries).
  • Management and administration of Barcelona's apartment portfolio.
  • Participate in the company's trade policy.

 

Job: 

  • Stable with professional evolution.
  • Possibility of internal promotion.
  • Continuous training.
  • Be part of a young and dynamic team.
  • Base salary increase depending on involvement.
  • Additional remuneration depending on goals achieved.

 

Requirements:

- Vocational training

Advanced vocational education in Communication and Marketing.

- Experience

At least 1 year.

- Required skills

Be able to speak a high level of English, Spanish and Catalan. 80% of the day is in English.

Excellent oral communication and good relationship skills.

Proactive, liable, and able to work in a team.

Vehicle needed.

Web and Microsoft Office pack knowledge.

- Desired skills

Fluent in French.

 

Schedule:

From 10 to 19 hrs (with 1 hr 15 mins of lunch break).

 

Salary

15.000 € - 27.000 € gross salary / year

постулировать
Commercial councilor

ShBarcelona is a leader in expansion with a customer-oriented business model.

Our team needs to recruit a Commercial Councilor.

www.shbarcelona.com

Tasks: 

  • Receive and manage client demand whether in person, by phone or via email.
  • Deal with customers that are mainly foreigners (UK, USA, France, Scandinavian countries).
  • Organize, coordinate and make visits.
  • Request and study the documentation provided.
  • Sales visits to companies, organizations and institutions.

What we offer:

  • Stable job with professional evolution.
  • Possibility of internal promotion.
  • Be part of a young and dynamic team.
  • Base salary + additional remuneration depending on goals achieved.

Requirements:

  • Good level of English and Spanish, 80% of the day is in English. Catalan and French are a plus.
  • Good relationship skills, proactive, responsible and able to work in a team.
  • You have a 2-wheel or willing to acquire one.
  • Great control of the Microsoft Office pack and the web platform. 
постулировать
Spontaneous Application
ok

CV
ok

Cover letter
Поля, отмеченные звездочкой, *  обязательны для заполнения. 
Отправить
постулировать
ok

CV
ok

Cover letter
Поля, отмеченные звездочкой, *  обязательны для заполнения. 
Отправить
Clicando en “Aceptar todas” está de acuerdo con el uso de las cookies de este sitio para mejorar su navegación en la página web, personalizar su experiencia y medir nuestras acciones en marketing. Puede administrar estas cookies clicando en “Administrar cookies”. Para más información consulte nuestra Política de Cookies.
Aceptar todas
Aceptar